realme 5. yılını kutluyor
Akıllı telefon teknolojilerinin hızla yükselen markası Realme, dünyada beşinci yılını kutluyor. 2018 yılında faaliyetlerine başlayan Realme, beş yılda yoğun rekabetin yaşandığı akıllı telefon segmentinde hızlı bir büyüme kaydetti. realme kurucusu ve CEO’su Sky Li, bir açık mektupta bu başarının sırrını, departmandaki değerli konumlarını ve gelecek yıllara yönelik vizyonlarını paylaştı.
Li mektubunda, markanın Kantar BrandZ Top 50 China Global Brands listesinde 29 sıra yükseldiğini belirterek, kuruldukları iki yıl içinde dört çeyrek üst üste dünyanın en hızlı büyüyen akıllı telefon markası (Counterpoint) seçildiklerine dikkat çekti. 2020’nin üçüncü çeyreğinde (Counterpoint) 50 milyon dolarlık ciroya en hızlı ulaşan şirket, bu başarıdan sadece bir yıl sonra bir elemente daha imza atarak bu rakamı 100 milyon dolara çıkardı (Strateji Analitiği).
realme, sadece 3 yılda dünya çapında 30 pazarda ilk beşe girerek dünyanın en genç anaakım akıllı telefon markası haline geldi. Ancak son 5 yılda yeni teknolojileri daha ulaşılabilir sunarak ve farklı kanal ağına önem vererek büyümesini hızlandırdı. Kuruluşundan itibaren iki yıl içinde, şirket dört çeyrek üst üste dünyanın en hızlı büyüyen akıllı telefon markası seçildi (Counterpoint) ve küresel akıllı telefon pazarında 7. sırada yer aldı.
“Sıçramaya Cesaret Et” ideolojisi realme’yi başarıya götürdü
Markanın yaş ortalaması 30 olan yönetici ekibinin tasarladığı “Sıçramaya Cesaret Et” ideolojisinin piyasada iyi karşılandığını belirten Li, “Günümüzde gençler daha cesur, daha iddialı ve harekete geçmekten çekinmiyorlar. atılım Bu kararlılıktan hareketle hedef kitlemize “Hızlı Yüksel” dedik ve kesimdeki değişimlere hızla uyum sağlayarak performansı ve tasarımı güçlü işler geliştirdik. Bu sayede realme, departmandaki rakiplerinden “bir adım önde olmayı” başardı. Önümüzdeki beş yıllık süreçte “Hızlı Yüksel” ideolojisi doğrultusunda büyümeye devam edeceğiz. Rekabetçi bir segmentte faaliyet gösteriyoruz. Buna rağmen son teknoloji ile iş geliştirmedeki hünerimiz bizi ileriye taşıyacaktır” dedi.
Sky Li: Yeni zirvelere ulaşacağız
realme’nin hızlı büyümesi markayı farklı kılıyor. Sektörün artan zorluklarının büyümeyi daha da zorlaştırdığını bilen realme, ileriye doğru benzersiz yollar bulmak için hızla uyum sağlayacak ve zorluklardan asla kaçmayacak bir yapıdadır. realme, geçen yıl uygulamaya koyduğu “uzun vadeli büyüme” yaklaşımının yanı sıra, küresel ürün yelpazesini birleştirerek “Basitlik” Stratejisi ile “Pazar Geliştirme” Stratejisini sürdürüyor.
Yıldönümü münasebetiyle konuşan Li, markanın kullanıcıları merkeze alarak ve altı temel alanda (Görüntüleme, Görüntüleme, Oyun, Şarj Etme, Yonga Seti ve Zanaatkarlık) araştırma ve geliştirme yatırımlarını artırarak ilk misyonuna sadık kalmaya devam edeceğini söyledi. ).
realme CEO’su Sky Li mektubunda, markanın ileriye dönük yollar bulmak için değişikliklere ve zorluklara hızla uyum sağladığının altını çizdi. Li, realme’nin geçmişteki başarılarının yanı sıra yaşadıkları zorluklardan ve çabalardan ders çıkaracaklarını, bir sonraki hedefe ulaşmayı hedefleyeceklerini ve her zaman yükselmeye devam edeceklerini belirtti.
“Sıçramaya Cesaret Et” ruhunu benimseyen realme, bir sonraki hedefine yaklaşmayı amaçlayarak, önümüzdeki beş yıl şiddetli geçse de beklentileri aşan işler yaratmaya devam edecek.